Producenci
Promocje
STOLIK na KLOCKI + 2 KRZESEŁKA 2w1 ConstrucTable
STOLIK na KLOCKI + 2 KRZESEŁKA 2w1 ConstrucTable
159,00 zł 129,00 zł
szt.
DUŻY Domek WRÓŻKI dla dzieci XXL z TARASEM 178 cm
DUŻY Domek WRÓŻKI dla dzieci XXL z TARASEM 178 cm
399,00 zł 309,00 zł
szt.
BAJKOWY Domek dla dzieci PAŁAC KSIĘŻNICZKI Wysoki
BAJKOWY Domek dla dzieci PAŁAC KSIĘŻNICZKI Wysoki
799,00 zł 599,00 zł
szt.
ZJEŻDŻALNIA dla DZIECI 140 cm XXL Długa ŚLIZGAWKA
ZJEŻDŻALNIA dla DZIECI 140 cm XXL Długa ŚLIZGAWKA
110,00 zł 84,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wszelkie reklamacje, prosimy zgłaszać w pierwszej kolejności poprzez wiadomość e-mail na adres: okazjomix2@gmail.com

W powiadomieniu zwrotnym na otrzymane zgłoszenie, prześlemy Państwu instrukcje procedury reklamacyjnej wraz z załączonym do wypełnienia Formularzem. Warunkiem przyjęcia sprzętu do punktu serwisowego w okresie gwarancyjnym, jest odesłanie go najlepiej w oryginalnym opakowaniu bądź też takim, które zabezpiecza odpowiednio dany towar (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem) wraz z:

- Dowodem zakupu (najkorzystniej z oryginalnym paragonem)

- Wypełnionym i wydrukowanym formularzem reklamacji.

Wady lub uszkodzenia produktu ujawnione w okresie gwarancji będą bezpłatnie usuwane w jak najszybszym terminie od daty dostarczenia sprzętu do punktu sprzedaży lub serwisu.

Wszelkiego rodzaju gratisy nie są objęte gwarancją.

Koszty dostarczenia przedmiotu do serwisu ponosi reklamujący.

Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego używania, materiałów eksploatacyjnych oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika. Więcej informacji na ten temat w karcie gwarancyjnej produktu.

Przy zakupie roweru - WAŻNE! Warunkiem skorzystania z gwarancji jest zmontowanie (we własnym zakresie) roweru odebranego w ramach wysyłki przez autoryzowany serwis. Skręcenie roweru przez osoby niepowołane jest jednoznaczne z utratą praw do świadczeń gwarancyjnych oraz jest podstawą do nie przyjęcia zwrotu towaru.

 

ZWROT TOWARU

  • Liczba dni na zwrot: 14
     
  • Koszty przesyłki zwrotnej: kupujący płaci za wysyłkę zwrotu
 
Adres do zwrotów:
Keny Toys Paulina Wyrzykowska
ul. Wandy Komarnickiej 50
66-008 Wilkanowo
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
 
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki - bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z powyższego prawa, muszą Państwo przed upływem terminu, poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
 
Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Należy również pamiętać, że odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 
Skutki odstąpienia od umowy:
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest na kwotę około 30 zł wyższą, niż ta podana w aukcji. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
 
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, a przedsiębiorcy przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, dlatego jeśli zwracany przedmiot nie będzie nadawał się do dalszej odsprzedaży jako produkt nowy i pełnowartościowy, to od kwoty zwrotu zostanie potrącone stosowne odszkodowanie.
 
Informujemy ponadto, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych, bądź podobnych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte, w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych z tego tytułu opłat.
 
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu.
 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl